I'm Waiting You
♣ AshueVzics ♣



[Nur Shuhada Binti Saad ♥]

Don't lie.
Don't cheat.
Don't make promises if you can't fulfill it.


♣ Lovers ♣























Story About Links Goodies


♣ Let's Talk ♣






♣ Big Applause ♣


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Bored :)
Tuesday, October 29, 2013 | 1:04 AM | 0 BlackWhite
Hai ? Semalam baru lepas hang dengan kekasih hati , elly, wieda, niena :) bukan senang aku lepas dari mom , semalam aku memang gile-ii typo mom kali ke-2 . Aku tau mesti korang fikir aku ni jahat entah apa-ii lagi . Tapii pernah tak korang happy bile tengok semua kekawan boley lepas dari parents untuk satu hari oke senang cerita dengan izin parents pergi KL ? yayaa aku tau parents korang sporting , and parents aku ? Mom and ayah cakap kononnya takNa bagi anak dorang terlampau hyper bile dah keluar mana-ii . Mom and ayah tak percaya kitaorang thats why aku keluar mana-ii takpernah jujur 70% .

                                               





ENJOY YOUR LIFE :* Bye !!


Older Post